Skal din virksomhed være etapesponsor på turen til Paris?
<!--@ParagraphImageLinkAlt-->

TR Presse - 20-06-2019

Skal din virksomhed være etapesponsor på turen til Paris?

Team Rynkeby Fonden har for første gang åbnet sine digitale platforme for kommercielle partnere. Lige nu er velgørenhedscykelholdet i gang med at sælge hver enkelt etape til annoncører.

Om 8 dage klikker 2.100 gulklædte Team Rynkeby-ryttere fra syv lande i pedalerne for at cykle hele vejen til Paris til fordel for børn med kritiske sygdomme.

Det skaber stor aktivitet på Team Rynkebys website, hvilket har gjort platformen interessant for annoncører.

Derfor har Team Rynkeby Fonden udviklet et partnerskabsprogram, hvor velgørenhedscykelholdet indbyder virksomheder til at købe sig til synlighed på Team Rynkebys digitale platforme.

Lige nu udbyder Team Rynkeby Fonden hver enkelt etape til såkaldte ’Stage Partners’.

Partnerskabet betyder, at Team Rynkeby Fonden giver to virksomheder mulighed for at blive eksponeret i alt det indhold, som Team Rynkeby producerer til sine digitale platforme en hel dag under turen til Paris.

- Vi har et produkt, der både taler til hjerte og hjerne. Virksomhederne får stor synlighed over for en interessant målgruppe samtidig med, at de gør det muligt for os at gennemføre projektet, siger Carl Erik Dalbøge, direktør i Team Rynkeby Fonden.

Med hjerte og hjerne
De kommercielle partnerskaber er udviklet med henblik på at sikre synlighed og værdifulde links til annoncørernes platforme og samtidig gøre det muligt for Team Rynkeby Fonden at finansiere nye initiativer, der skal gøre det muligt at rejse endnu flere penge ind til børn med kritiske sygdomme.

Det første etape-partnerskab er allerede solgt til Beckers Maling.

Virksomheden, der er guldsponsor for Team Rynkeby og har været det igennem mange år, har i år valgt at udvide sit sponsorat med et ’Stage Partnership’.

- Team Rynkeby er på alle måder et interessant projekt at være en del af, og da vi i forvejen er sponsor, synes vi, at det kunne være interessant at udforske disse nye eksponeringsmuligheder. Vi bruger i høj grad til vores sponsorat internt til at fortælle vores medarbejdere og samarbejdspartnere, at vi er en virksomhed, der gerne vil være med til at gøre en forskel, siger Kenneth Johansen, adm. direktør i Beckers Maling.

Hvis du er interesseret i at komme til at lægge navn til en af Team Rynkebys etaper på turen til Paris, så kan du kontakte Carl Erik Dalbøge.

 

Stage Partners

Prologue (29 June)

Tilbage

Tour News

Team Rynkeby producerer løbende nyhedsindslag til Facebook. Se alle indslag her.

Se nyhedsindslag

Lotteri

Skal du vinde en helt ny Škoda Fabia? Så køb en lodseddel til vores landsdækkende lotteri.

Se mere her

Platinum Sponsors

Følg vores tur på Instagram