Team Rynkeby åbner sine digitale platforme for annoncører
<!--@ParagraphImageLinkAlt-->

All teams DK - 07-02-2019

Team Rynkeby åbner sine digitale platforme for annoncører

Team Rynkeby åbner nu for første gang op for, at virksomheder kan blive partnere på indhold på velgørenhedscykelholdets digitale platforme. Indtægterne skal bruges til at udvikle projektet.

Knap 50.000 mennesker klikkede sig sidste år ind på en artikel på Team Rynkebys website, der handlede om, hvordan man kunne følge velgørenhedscykelholdets cykeltur til Paris minut for minut på et live-kort på Team Rynkebys website.

Det gjorde artiklen til den mest læste nyhed på Team Rynkebys website det år.

Men artiklen var ikke ene om at have mange læsere.

I 2018 havde de 15 mest læste nyheder på Team Rynkebys website i gennemsnit godt 20.000 læsere, og de gode besøgstal har skabt en stigende interesse fra en ny type af sponsorer, fortæller Carl Erik Dalbøge, direktør i Team Rynkeby Fonden.

- Vi bliver i stigende grad kontaktet af virksomheder, der ønsker at reklamere på vores website, men da vi ikke tidligere har haft en klar strategi for området, har vi takket nej. Men vi kan se, at der sandsynligvis er et potentiale i kommercielle partnerskaber, så nu har vi udviklet en strategi for området og er nu klar til at åbne vores digitale platforme for rene kommercielle partnerskaber, siger Team Rynkeby-direktøren.

Priser fra 2.000 DKK
De kommercielle partnerskaber skal sikre synlighed og værdifulde links til annoncørernes platforme og samtidig være med til at videreudvikle Team Rynkeby-projektet ved at finansiere nye initiativer, der skal gøre Team Rynkeby Fonden i stand til at rejse endnu flere penge ind til børn med kritiske sygdomme.

I første omgang tilbyder Team Rynkeby fire forskellige partnerskaber; website-partner, content-partner, Tour News-partner og stage-partner.

Priserne starter ved 2.000 DKK ekskl. moms pr. år, og ifølge Carl Erik Dalbøge giver de nye typer af partnerskaber nogle interessante muligheder for annoncørerne.

- Vi har skabt nogle produkter, som vi ved vil være interessante for marketingchefer, som har til opgave at sikre mest mulig værdi for pengene. Men samtidig er det også nogle partnerskaber, der taler ind i virksomhedernes sociale ansvar og giver mulighed for at tale sig ind i den goodwill, der er forbundet med Team Rynkeby-projektet, siger Carl Erik Dalbøge.

Hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne for at indgå et kommercielt partnerskab med Team Rynkeby, er du velkommen til at kontakte Carl Erik Dalbøge.

Tilbage

Platinum Sponsors

Følg vores tur på Instagram